REGULAMIN SERWISU

Wprowadzenie

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług serwisowych oferowanych przez nasz serwis rowerowy. Celem regulaminu jest zapewnienie przejrzystości i bezpieczeństwa zarówno dla klientów, jak i dla serwisu.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi zasadami przed oddaniem sprzętu do naprawy.

Przyjęcie sprzętu

1.Stan sprzętu:

Wszystkie części, w tym rowery i amortyzatory, oddawane do serwisu powinny być czyste i suche. W przeciwnym razie zostanie doliczona opłata w wysokości 50 zł brutto.

2.Orientacyjny koszt i czas naprawy:

Koszt oraz czas naprawy będą ustalane z klientem przed przystąpieniem do naprawy, podczas przyjęcia sprzętu lub po jego oględzinach.

3. Rezygnacja z usługi:

W przypadku rezygnacji po otrzymaniu wyceny lub w sytuacji, gdy przedmiot nie może być naprawiony z powodu wady lub braku dostępnych komponentów, zostanie naliczona opłata w wysokości 150 zł brutto.

4.Terminy i odbiór sprzętu:

Staramy się ustalać orientacyjny termin odbioru sprzętu podczas jego przyjęcia do naprawy. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku braku dostępnych części, wystąpienia większego zakresu napraw niż ustalone podczas zdawania sprzętu lub opóźnień w dostawach z winy producenta.

5.Obowiązek odbioru:

Klient zobowiązuje się do odbioru sprzętu w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania informacji o możliwości odbioru. Po zakończeniu naprawy klient zawsze otrzymuje wiadomość SMS z kwotą do zapłaty. Serwis ma wgląd do daty dostarczenia wiadomości do klienta.

6.Opłata za zwłokę:

W przypadku nieodebrania sprzętu w wyznaczonym terminie, za każdy dzień zwłoki będzie naliczana opłata w wysokości 30 zł brutto za każdy dzień.

7. Serwis w trybie ekspres:

Koszt wykonania serwisu w trybie ekspresowym wynosi trzykrotność normalnej stawki, może zostać wykonany tylko za wcześniejszą zgodą serwisanta

8.Materiał:

W cenę usług nie jest wliczony materiał.

9.Przechodzenie własności:

Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany w ciągu 6 miesięcy od poinformowania klienta za pomocą wiadomości sms lub e-mail, przechodzi on na własność serwisu.

10.Podatek VAT:

Wszystkie podawane ceny zawierają podatek VAT.

11. Akceptacja regulaminu :

Klient oddając sprzęt do serwisu akceptuje niniejszy regulamin.

12. Roboczogodzina serwisu :

Każda roboczogodzina nie ujęta w cenniku będzie kosztować 250 zł.

Podsumowanie

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszego serwisu. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi spełnią Państwa oczekiwania, dołożę wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu.

W przypadku kontaktu prosimy w pierwszej wiadomości o podanie numeru zlecenia !

SMS lub What’s up +48 796-76-25-78

e-mail : info@ckbikeshop.pl


Regulamin obowiązuje od 01.01.2025r do odwołania